• ASUS ML248H

    •  
    • Monitori dijagonala 23 i 24 inča postali su praktično standard i sa cenama koje idu daleko ispod 300 evra u suštini predstavljaju i najoptimalniji izbor pri kupovini. Manji modeli nisu toliko jeftiniji, a veći su dosta skuplji i za kućne korisnike nisu ni preterano praktični. Nakon ASUS-ovog monitora dijagonale 23 inča sa IPS panelom na test nam je stigao i veći model iste kompanije, kojeg takođe odlikuje upotreba LED pozadinskog osvetljenja, ali je panel baziran na TN tehnologiji.
    •  
    •  
    • Komentari

    •  
    •  
    •  
      • Direct Link

        Kompanija DIRECT LINK osnovana septembra 1998 godine u Beogradu i specijalizovana je isključivo za distribuciju - veleprodaju IT opreme. Pozicionirana je kao profitabilna, ekspanziji usmerena kompanija precizne organizacione strukture, sa jasno definisanim nadležnostima svih sektora. Uspešna poslovna politika svrstala je Direct Link među tri najjače distributerske kompanije u Srbiji, sa ...
      • Direct Link

        Kompanija DIRECT LINK osnovana septembra 1998 godine u Beogradu i specijalizovana je isključivo za distribuciju - veleprodaju IT opreme. Pozicionirana je kao profitabilna, ekspanziji usmerena kompanija precizne organizacione strukture, sa jasno definisanim nadležnostima svih sektora. Uspešna poslovna politika svrstala je Direct Link među tri najjače distributerske kompanije u Srbiji, sa više od 650 aktivnih partnera na celoj teritoriji Srbije. Direct Link trenutno na raznim pozicijama zapošljava 45 radnika sa više od 10 spoljnih saradnika i zauzima poslovni prostor od 1000 m2 u užem centru grada, kao i dodatni magacinski prostor od 300 m2 u Slobodnoj Zoni Beograd. Poslovna logika kompanije Direct Link je veoma jednostavna i može se definisati kao Uspešna saradnja na duge staze. Direct Link je strateški usmeren na poslovne partnere. Svojim partnerima nudi kvalitetne proizvode sa najboljom vrednošću za uloženi novac, u svakom trenutku raspoložive sa lagera, a obezbeđuje i odličnu servisnu podršku u okviru garantnog roka, kao i raznovrsne kreditne sporazume za kupovinu po pristupačnim cenama. Poslovna politika kompanije je da se ne ulazi u otvaranje sopstvenih maloprodajnih objekata, pa Direct Link najviše ulaže u zajednički tržišni nastup sa poslovnim partnerima. Pružajući poslovnim partnerima intenzivnu pre/post prodajnu i marketinšku podršku, Direct Link je uspeo da izgradi kompaktan i stabilan partnerski kanal.

    •